ارسال پاسخ

۱۵ بهمن ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2614

pvc-asso.ir

بهبود ویژگی های پروفیل پنجره  pvc با گرید جدید Ultradur

با این گرید جدید Ultradur پروفیل های پنجره  PVCرا می توان در فرایند کو اکستروژن سفت و سخت کرد. در مقایسه با سفتی فولاد، این پروفیل سبکتر است و می تواند با...

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: BASF یک Ultradur (Ultradur B4040 G11 HMG HP green 75074) را توسعه داده است که می تواند برای کو اکستروژن با PVC مورد استفاده قرار گیرد و هم اکنون با ویژگی های بهبود یافته برای پروفیل در دسترس است.

 

با این گرید جدید Ultradur پروفیل های پنجره  PVCرا می توان در فرایند کو اکستروژن سفت و سخت کرد. در مقایسه با سفتی فولاد، این پروفیل سبکتر است و می تواند با هزینه ی کمتری بدون کاهش در پایداری تولید شود و عایق حرارتی بهبود یافته را ارائه دهد. Ultradurنام تجاری BASF برای پلی استرهای اشباع شده نیمه کریستالی ترموپلاستیک است که از پلی بوتیلن ترفتالات مشتق شده است. از انها در بسیاری از بخش های صنعت استفاده می شود.

 

مثال کاربردی اولترادور ( سبز) در پروفیل پنجره  PVC نشان داده شده است که با فرایند کو اکستروژن تولید شده است.

 

پلاستیک BASF Ultradur در بسیاری از کاربردهای صنعتی برای قطعات تکنیکی با عملکرد سنگین و کیفیت بالا  استفاده می شود. این پیشرفت ویژه از ترکیب اولترادور با 55%  الیاف شیشه ی تقویت شده ،که برای تولید کنندگان پروفیل و پنجره مزایایی به همراه دارد. خصوصیتی که از اهمیت ویژه ای برخوردار است، جذب آب کم و در نتیجه خصوصیات مکانیکی تا حد زیادی مستقل از رطوبت و یا شرایط  آب و هوایی است.

 

و خبر خوب برای همه پروفیل کارها : دمای مذاب به میزان قابل توجهی کاهش یافته است بنابراین  فرایند کو اکستروژن را با  پلیمرهایی مانند  PVC ساده تر می کند. زیرا نقطه ی ذوب بسیار نزدیک به دمای پردازش  PVC است.

 

اولترادور از سختی بالایی برخوردار است و  با  PVC پیوند می خورد. در موقعیت مناسب، می تواند جایگزین  سفت کننده های فولادی در پروفیل شود. در بسیاری از کشورها نرخ بازیافت ثابت برای پروفیل های پنجره  PVC وجود دارد. پروفیل های ترکیبی  PVC اولترادور جدید ازBASF  را می توان جدا کرد و با امکانات بازیافت استاندارد بازیابی کرد. سازندگان پروفیل پنجره امکانات بازیافت خود را اخیرا اصلاح کرده اند تا دو ماده را از هم جدا کنند و در پروفیل های جدید استفاده شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد